fredag 13. november 2009

julekort produksjon
















i går.. da jeg egentlig skulle lese til eksamen gikk det opp for meg at jeg har litt over femti julekort å sende.. såå da var det bare å sette i gang da.. (lese kan jeg gjøre siden.. julekort er jo myyyye viktigere..iallfall føltes det slik i går ;)) så da fikk jeg laget ikke mindre enn tyve stk.. (men alle er relativt enkle.. og mange av dem er like..) og på de jeg sender ut selv har jeg heller ikke pyntet alle sidene, kun forsiden og stemplet med personlig stempel på baksiden.
de øverste kortene ble laget med ark jeg lenge har slitt med å klare å bruke.. jeg har en periode laget veldig veldig mye enten i rene grønne toner, rene rød toner.. eller bruntoner i ulike varianter............... men... her ble det litt miks.. men jeg måtte teste ut.. julenissen øverst er farget med le plume tursjer.. :)

1 kommentar: