søndag 4. april 2010

julekortproduksjonen







er i gang.. jeg har lidd av en scrappetørke uten like. "problemet" mitt er nok at jeg tidligere har vært fryktelig rastløs, etter en lang prosess, og samtaler etc har jeg blitt utredet for ADHD, og i den forbindelse har jeg testet ut medisiner, så nå etter en mnd på ritalin har jeg helt mistet behovet for å "uttagere" slik jeg tidligere hadde :) veldig fint det altså, men når jeg er vant til å ha en million baller i lufta samtidig, er dette fryktelig uvant. Tidligere rømte jeg opp på "rommet mitt" da jeg trengte "terapi".. men nå kan jeg sitte i sofaen og se en film..

Men i dag fikk jeg allikvel behovet for å scrappe litt.. så etter å ha ryddet hele andre etasje, Hipp HURRA for meg.. såå satte jeg meg ned med et glass vin og lagde kort.. og herlighet, så deilig det var!! :) så derfor så mange innlegg på denne datoen.. det er herlig å scrappe altså.. og her kommer det litt julekort (kjekt å starte tidlig)

1 kommentar:

  1. Skal si du e tidlig med juleforberedelser i år;) Kjempefine julekort du har laga da. greit å være tidldig ute;)
    Så flott at du har fådd en diagnose og medisiner som kan hjelpe til litt. Sikkert godt å kunne finne ro i kroppen til å synke ned i sofaen for å se en film:)
    Tusen takk for koselig kommentar inne hos mæi.
    Ha en fortsatt fin påske, fordet om det ikke e mye igjen av den.

    SvarSlett