onsdag 5. mai 2010

leserinnlegg i Kamille

i dette nr, som kom ut 3 mai 2010, har jeg fått et leserinnlegg på trykk :)

Jeg våknet i dag til en melding fra en venninne, om at hun hadde lest et innlegg i Kamille. Jeg skrev en takkemail for en artikkel de hadde før jul, hvor de satte fokus på adhd/add hos jenter. Pga dette fikk jeg øynene opp, og tok saken i egne hender. gikk gjennom en del tester, og fikk diagnosen og medisiner. Og livet mitt er blitt helt nytt.. herlig! og innlegget er på trykk.. og morsomst av alt, sååå vant jeg et smykkeskrin, for det ble plukket ut som månedens brev :)

2 kommentarer:

  1. gikk inn her i håp om at du hadde kopiert inn brevet jeg.... ser at jeg får prøve å lese kamille da jeg er tilbake i norge

    SvarSlett
  2. Så bra at du har funnet ut av det da, og gratulerer som månedens brevskriver. ;)

    SvarSlett