mandag 23. august 2010

jeg har fått en ny venn

i symaskinen min... vi har hatt et litt elsk og hat forhold siden jeg fikk den.. den har liksom stått der og sett på meg, og jeg har dratt den fram, testet den, og da har den liksom slått seg helt vrang.. akkurat som at den på en måte ikke vil jobbe... den vil ikke sy.. iallfall ikke når jeg skal sy... også har jeg liksom ikke helt vært venn med saksa... ei heller stoffene jeg har prøvd meg på.. men nu.. nå har vi funnet ut av det.. og bestemt oss for å gi det hele en ny start, glemme alt det vonde vi har bak oss :)

Og det var jammen moro.. :) jeg har sydd og sydd og sydd... så det har blitt to kjoler, en lue og et pannebånd.. bilder kommer, jeg må bare finne kameraet mitt først.. :)

Hipp Hurra for at jeg fikk symaskin for snart tre år siden, som jeg først nå er blitt venn med!!! det er jammen moro å sy!

1 kommentar:

  1. Jeg ønsker meg også symaskin! :) Du er så flink :)
    Sv: Journalist Marianne og fotograf Tone, supersøte :)
    Gleder meg til lese reportasjene!

    SvarSlett