fredag 5. februar 2010

et herrekort









Herrekort er alltid like spennende å lage, for jeg syns dette er kjempevanskelig. Derfor blir det ofte sort/hvitt... med litt innslag av grått. dette er nok en bestilling, som er levert fra meg, men jeg tenkte å legge ut et bilde i bloggen for det. Vedkommende bestilte flere, men de ble ikke tatt bilde av, som jeg finner iallfall.
Her har jeg brukt bazill, usikker på fargekoden, og stack fra panduro (sjokk??) stempelet er fra ladybug, og teksten er fra norsk stempelblad. navnet til jubilanten er laget med bokstavstempel, de små bokstavene er av ukjent opprinnelse og de store er et clearstamp fra fiskars. stempelet inni er også fra norsk stempelblad.. (de har utrolig mange flotte stempler syns jeg)

3 kommentarer:

  1. så masse fint du har inne på bloggen din:)
    Kjempefint herrekort. synes det e så vanskelig å lage det.
    Tusen takk for koselig tilbakemelding i min blogg:) Ha en fin kveld

    SvarSlett