fredag 5. februar 2010

konfirmasjonskort på bestilling













Jeg har nå fått unna to konfirmasjonskort, som det kom bestilling på. Det skulle være til en jente, og en gutt, som begge drev med motorcross, noe som gjorde at jeg fikk litt å bryne meg på. Jeg følte liksom da at kortet til jenta ikke kunne bli noe typisk jentekort... :) så derfor satte jeg meg ned å prøvde meg fram, lagde to utkast, så får vi se om hun som skal ha de syns de er greie :)

Det har vært litt morsomt i det siste siden det er kommet bestillinger fra mennesker jeg knapt kjenner som ønsker kort, det gir meg litt utfordringer siden jeg vanligvis har laget kort kun til privatbruk, og derfor kjenner mottageren. Når jeg ikke gjør det blir det brått litt vanskeligere, men.. morsommere å lage.
stempelet er fra ladybug, teksten er fra kreativ hobby, arkene er vanlig bazill, det grønne mønsterarket er av ukjent opprinnelse, og det turkise er fra panduro i en stack. det er brukt distress puter, vintage photo og peeled paint.















1 kommentar:

  1. så kule kort du har laga :)

    blir nok konfirantene glad for å få:)

    SvarSlett