torsdag 11. mars 2010

nye promarkers i posten i dag,,,

herlig herlig herlig... :)
jeg har etter en stund på et hobbyforum kjøpt meg nye tursjer. jeg har lenge slitt med å fargelegge stempelmotiv fint, men med disse vidundertursjene blir jobben enkel som bare det.. jeg bestilte tursjene fra her, for en uke siden... og i dag kom de jammen i posten. HURRA :)))) jeg smiler fra øre til øre :))))

så etterhvert skal jeg få kjøpt inn litt så jeg kan gå i gang med å fargelegge julekort. Den produksjonen er nemlig allerede i gang ;) også må jeg ha litt mere bruntoner og turkistoner :)
men det blir ikke i dag. nå skal jeg svinge langkosten her mens lillemor sover, så blir det årets første grilling etterpå, med vinterfest i barnehagen til storesøster i huset :)

6 kommentarer:

  1. Er så moro med promarkers!! Elsker de tusjene!
    Gleder meg til å se korta du skal lage og farge med promarkers:)
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min:) Er kjempeartig det stempeltrykket jeg brukte på kortet, men fikk det i en vandrepakke... Hadde jeg hatt det, kunne jeg trykket opp til deg!

    SvarSlett
  2. åh... så kjedelig!! var det inne på bv du hadde vandrepakke eller?? :)))

    SvarSlett
  3. Ja, det var på BV. Jeg har vært med på så mange i det siste, at jeg ikke husker hvilken vandrepakke jeg fikk den fra..
    Du kan jo legge kortet mitt på ØNSKES, og spørre om noen har det trykket;)

    SvarSlett
  4. må nok det ;) du er lur ;)

    SvarSlett
  5. Har noe til deg i bloggen min :)

    En award :)

    SvarSlett
  6. Visste ikke at du hadde blogg og!!! :) :)
    Så mye fint her inne da, visste ikke at du var så flink til dette!!!
    Håper vi ses snart :) :) Klem klem klem
    PS: Hils så mye til Monica i morra! Ble invitert dit i morra, men har ikke tid :( Neste gang, gjerne! :)
    M

    SvarSlett