tirsdag 30. mars 2010

scrappetørke...

ææææ.. det er frustrerende det!

jeg klarer ikke finne noe inspirasjon.. eller inspirasjon finner jeg mye av på mange fantastiske blogger, og ulike forum.. men jeg klarer liksom bare ikke sette meg ned og gjøre noe med inspirasjonen. Alt som skjer er at jeg blir sittende å titte, og drømme, og shoppe... FY!!! for jada, røyk på en "smell" og kjøpte med Martha Stewart sitt score - board i dag... ga Scor - pal til en venninne i bursdag, og nå må jeg teste det selv. M S sitt er halve prisen da.. så jeg tenkte at det var verdt et forsøk.. jeg aner ikke hva forskjellen er.. så nå blir det spennende. Gleder meg til å få det i posten nå! :) kanskje nettopp dette "boardet" gjør noe med tørken min??? lov å håpe!

GOD PÅSKE! :)

3 kommentarer:

  1. ja det er kjedelig med tørke!! Håper du kommer fort utav den nå med det nye brettet ;)
    GOD PÅSKE :D

    SvarSlett
  2. Tørke er forferdelig kjedelig! Håper lysten kommer straks tilbake.
    Kunne også tenke meg det boardet. Du må si fra hvordan det var:)

    SvarSlett
  3. ja, tørke er kjempekjedelig :) satser på at denne shoppingen kan hjelpe meg.. god påske :)

    SvarSlett